قابلیت های جدید نرم افزار Autodesk 3Ds Max 2021 منتشر شد.

نوشته شده توسط ادمین در پنج‌شنبه ۱۷ مهر ۹۹

قابلیت های جدید نرم افزار Autodesk 3Ds Max 2021 منتشر شد.

قابلیت های جدید نرم افزار Autodesk 3Ds Max 2021 منتشر شد.

نوشته شده توسط ادمین در پنج‌شنبه ۱۷ مهر ۹۹

نکات  مهم به روزرسانی 3ds Max 2021

Bake to Texture

ابزاری جدید جهت بِیک کردن تکسچر بر روی سورفیس که عملکرد سریعتری با توجه به ورک فلوی ساده ارائه می نماید.

پشتیبانی گسترده از موتور رندر ها، از جمله موتور رندر Arnold

پشتیبانی از مپ های OSL و Blended Box

پشتیبانی از مپ نرمال های Mikkt


Physically Based Rendering (PBR) Materials

    متریال های PBR تعامل دقیقی با نور های موجود در صحنه هستند ایجاد می کند.

    دو نوع از مپ PBR، یکی (Gloss/Spec) و دیگری (Rough/Gloss)، باعث اطمینان از سازگاری با هر نوع موتور ریل تایمی می شود.

    عمل کشیدن و رها کردن مستقیم متریال های PBR دانلود شده از ویندوز به 3d max


    Weighted Normals Modifier


    این ویژگی برای بهبود شیدینگ مدل با تغییر میزان وزن نقاط و لبهه ها و زوایا با نرمال کمک می کند.

    ایجاد مپ نرمال برای مدل بهتر و سریعتر از همیشه.

    پارامتر های تعیین وزن، شامل: محیط، زاویه و بزرگترین فیس ها.

    کنترل کامل بر روی صاف کردن یا مخلوط کردن مقادیر.


    New OSL Shaders


    شیدر HDRI Environment کنترل کامل بر روی پوزیشن و خروجی نهایی در ویوپورت و رندر نهایی.

    شیدر HDRI Lights به شما اجازه می دهد که فایل های HDR از منابع نور واقعی را در صحنه اضافه کنید و همان لحظه آپدیت صحنه را ببینید.

    شیدر Uber Noise، نویز های Perlin و Fractal و Cell و fBm و Worley را شامل می شود.

    آپدیت شیدر های دیگر شامل Color Correction، Float و Color Curve و Plus Camera و Object و Spherical Projection


    موتور رندر آرنولد به عنوان موتور پیشفرض


    مکس 2021 شامل ورژن 6 آرنولد به عنوان پیشفرض به جای انجین Scanline. به شما تجربه ای مدرن و با کیفیت از رندرینگ خواهد داد.

    پشتیبانی از سیستم جدید بیک تکسچر در مکس.

    سیستم مدیریت جدید AOV (رندر المنت های آرنولد)

    شامل اسکریپت تبدیل کننده متریال های ویری و کرونا به متریال های فیزیکال (PBR)


      ابزار جدید Substance2 Map

      مپ Substance2 از نسخه قدیمی (legacy) سریعتر عمل می کند.

      آپدیت ریل تایم مپ ها از انجین به صورت مستقیم بدون نیاز به خروجی گرفتن دوباره از سابستنس.

      پشتیبانی از مپ هایی تا رزولوشن 8k.

      پشتیبانی از انجین های Arnold, ART, Scanline و Quicsilver

      اسکریپت برای استفاده سریع از مپ ها و فایل های سابستنس.


      تبدیل کننده صحنه

      بهبود کیفیت و تنظیمات ویوپورت

      پایتون ورژن 3

      ذخیره سازی سریعتر

      بهبود لود فایل های صوتی

      بهبود ایمپورت از اسکچآپ

      اصلاح بیش از 80 باگ نرم افزاری